Jag i brunt hår ^^

Idag var det sista praodagen. ^^
Och jag och pappa ska åka till landet idag och vara där till på fredag. I morgon kommer pappas tjej och hennes dotter, Jossan <3, ut dit med buss. Det blir trevligt att åka iväg dit i det här underbara, kalla, mulna, blåsiga vädret. -.- xD


Flera månader gammal bild, så här såg jag ut med ljustbrunt hår.
Fint/Fult?


Blev lite sugen på brunt hår igen när jag såg bilden, fast nu på sommaren ska jag ha min vanliga, blonda färg och liva upp den med ljusa, fina slingor. ^^ Känns mer somrigt och glatt, brunt kan jag ju ha i höst och vinter. :)

Men hur som helst blir det troligtvis ingen uppdatering på hela helgen för vi har ingen internetuppkoppling på landet. :( Men pappas tjej har laptop och trådlöst internet så kanske lånar den om de kommee upp till landet sen.
Nu ska jag kolla facebook och sen äta middag, sen är det dags att åka.  ^^
Ska verkligen försöka uppdatera bättre sen. ;P


Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Sv: Kul att du läser bloggen varje dag. :D Och tack! ;)

2010-05-07 @ 19:13:32
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: Josefina

SVAR: jag kommer börja blogga på Popkungen snart igen :) Limit betyder gräns :)

2010-05-09 @ 18:14:11
URL: http://lilleken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0