What A Great Day :D

Heej. :D
Hoppas alla haft en bra dag? xD Det har jag iaf. ^^
Gick till skolan idag och vi började med hemkunskap då vi bakade jättegoda bullar. :) Fick även tillbaka hemkunskapsprovet, VG+, besvikelse, men det duger, hahah. xD
Sen hade vi spanska, och det var tråkigt som vanligt. :P
Sen lunchrast, jag och mina kompisar stack till centrum och köpte Powerking och sånt. ^-^
Sist matte och det gick ganska trögt, och jag ligger efter,  men men... ;P
Sen slutade vi, tidigt! :D Kvart över ett. ^^
Då stack jag och en kompis upp till centrum och jag köpte Mousse och mascaraborttagningsmedel. :D
Ska åka in till stan nästa vecka, då jag fått månadspeng. Vill jättegärna köpa en MJ-tjocktröja, nån som vet var jag hittar en sån? =D Har bara tre MJ-t-shirtar hittills, haha. xD
Hur som helst, det har varit en bra dag. Soligt och fint väder var det och jag och min kompis Jossan gick runt och kollade i affärer och tog varsin Milkshake på McDonald's. Sen åkte vi hem till mig och satt och gjorde grimaser i cam för Jossans kompisar, haha. :)
Bra och solig dag i alla fall, sorry om jag tjatar, men jag ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR verkligen vår! :D




Låtsas att ni inte ser min näsa, solen sken på den så att den ser skitful ut. xD


Söta Jossan. :) <3


Igår kväll ritade jag förresten av en bild på MJ <3. Var trött och ägnade bara typ 35 min åt teckningen, dessutom var det första gången nånsin som jag försökte rita MJ. =) Tror inte att det går att se att det är han för han är ju så himla söt, men jag försökte iaf. =P


Inte skratta, huvudsaken är att jag försökte. xD
(Ni får skratta om ni verkligen vill xD.)

Kommentera gärna. :)

Nu måste jag äta en sen middag och göra läxor tills i morgon. Tiden har verkligen flugit iväg idag och nu har jag allt tråkigt skolarbete kvar att ägna mig åt resten av kvällen. Trevligt, trevligt... ;P

Ha en bra kväll allihop :) (Vem försöker jag lura, nästan inga läser ju min blogg och jag skriver "allihop"?!
Jaja, ha en trevlig kväll alla som läser min blogg. :D Ni som inte läser min blogg... ni kan också ha en trevlig kväll, men inte lika trevlig. xD

PS: I morgon får jag förhoppningsvis min Photoshopskiva så då kommer jag göra en header. :D

Kommentarer
Postat av: Michael Jackson hyllnings blogg,<3

sv: Det är så sjukt, kan inte beskriva hur upprörd jag är! :o

2010-03-17 @ 21:09:50
URL: http://mjhyllningsblogg.blogg.se/
Postat av: BÖGJÄVEL

Härligt :) bra med mig också! Vad gör du`?

2010-03-18 @ 00:21:37
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Postat av: Michael Jackson - Minnesblogg

SVAR: It's all for love. :)



Jättefin bild du har ritat!

2010-03-18 @ 08:58:24
URL: http://popkungen.blogg.se/
Postat av: natta

hihi söt som försökte :) fan ja suger på att rita så det där var bra för min "nivå"

2010-03-18 @ 12:53:15
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0