Sista dagen på sportlovet :(

Hej. :)
Idag var det sista dagen på sportlovet :/. Orkar verkligen inte gå till skolan i morgon, men är ju tvungen. Har prov på torsdag också, fysik. Verkligen mit favoritämne. -.- Har prov på tryck, ljud och nåt mer som jag inte ens kommer ihåg... :S Så duktigt. ;P

Idag har jag iaf varit med min kompis, Jennifer. x)
Först var vi en stund i centrum, sen stack vi och bowlade (jag vann :P) sen åkte vi hem till Jennifer och kollade på Projekt Runaway och Blåsningen. Vi hade kul, men båda var väldigt trötta. ^^



On The Line- Michael Jackson <333



Sååå fin låt. x)


Ska gå och lägga mig nu. x)
Godnatt. ^^

Kommentarer
Postat av: felli

den låten eh jätte fin :)

men gilla dock inte han så mke ^^

2010-03-09 @ 17:25:34
URL: http://endastfelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0