Är sjuk =(

Jag är sjuk. :(
Är hemma från skolan och var det igår också. Mår lite illa och har ont i magen. :/ Fast börjar bli bättre nu och i morgon slutar jag tidigt i skolan och allt så då går jag. =)
Lite småskönt är det ändå att vara hemma från skolan. :)
Jag har börjat skriva en bok, (brukar alltid skriva böcker som jag sedan tröttnar på och aldrig avslutar). Men det är kul iaf. :D Ska skriva några sidor nu. :P
Ha det bra alla friska (och sjuka). =D <3




I brist på annat lägger jag in en bild på mina läppar. x) Så intressant att kolla på dem. xD

Kommentarer
Postat av: Michael Jackson hyllnings blogg,<3

sv: Tack <3

Krya på dig!

2010-03-16 @ 18:46:21
URL: http://mjhyllningsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0