Har man tråkigt så har man ;)) ♥

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet? Lite längre än mig. Bruna, vackra ögon med långa, mörka ögonfransar och svart rufsigt hår. Typ lite brun hud och jättesöt. xD
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Nej, har aldrig fått en :P
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Några dagisbarn på praon
4. Hur lång är du? 160.5 :/
5. Vilken är den senaste filmen du sett? 8 Mile
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: Bytt till mitt gamla nummer igen /Antonia ;)<3
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa ^-^
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
9. När såg du senast din mamma? I morse
10. Icke godkänt i något ämne? Japp... Idrott, bild, NO och kanske lite mer ;P
11. Mvg i något? Knappast :/
12. När vaknade du idag? 7 -.-' 
13. Vilken är din favoritplats? Ingen aning
14. Vilken plats föredrar du minst? Ingen aning ;S
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Troligtvis kvar i Sthlm
17. Vad sover du i? Stor tröja 
18. Hur många kuddar har du i sängen? 4, hahah xD
19. Var har du bott/bor? Samma lägenhet hela livet
20. Tycker du om kinamat? Japp ^^
21. Tycker du om kaffe? Nää.. :S
22. Vad dricker du helst till frukost? Mjölk (:
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Nope :D
25. Vill du ha barn? Tror inte det... eller kanske... :)
26. Kan du några andra språk än svenska? Jag läser engelska och spanska ;P
27. har du någonsin åkt ambulans? Japp, för flera år sen
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet XD
29. Vad spenderar du helst pengar på? MJ-saker, helt klart! <3
30. Är du cool? Så långt ifrån cool man kan komma ;)
31. Kan du rulla med tungan? Testade nyss, japp det kan jag ;D
32. Vem är den roligaste människan du känner? Hm... Svårt att säga... Många på sina egna sätt :)
33. Vad har du för ringsignal? Lose Yourself med Eminem
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, mamma har sparat dem.. :P
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En duk xD
36. Kan du byta olja på bilen? Hehe, nej
37. Vad var den senaste bok du läste? Titta och Hitta, läste den för dagisbarnen xD
38. Dansar du i bilen? Haha, nej :P
39. När var du i kyrkan senast? På Jennifer konfirmation, i lördags elr söndags.. :P
40. Hur många hål har du? I tänderna? o.O
41. Har du någon piercing? Nej, men vill ha!!!!
42. Har du någon tatuering? Nej, MEN VILL HAAAAA!! :D
43. Gillar du någon just nu? Ja...♥
 44. Har du provat droger? Nepp
45. Har du pojkvän/flickvän? Neej.. D:
46. Vad är ditt mobil nummer? 07374**7** :) Messa mig gärna ;) ♥
47. Vad ska du göra ikväll? Glo på tv och äta middag x)
48. Har du några syskon? Nej :/
49. Hur mycket pengar har du på din mobil? 66 öre, haha xD

Sry för så dålig uppdatering, men datan gick sönder men nu har jag ny så kmr försöka vara lite aktiv om jag orkar. :P

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kom igen Anna jag behöver tävlande till tävlingen, ta vilken bild som helst!

Tack, jag ska till skolan imorgon

2010-04-29 @ 22:59:15
URL: http://jeewee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0