Bildbomd xD

Ska strax gå och lägga mig, sorry för så himla dålig uppdatering, suger verkligen. :S Men ska försöka bli bättre.

Idag vaknade jag rätt sent, skönt att sova ut. :) Sen tog jag och mamma en promenad i det härliga vårvädret. Vi gick till centrum och gick runt och kollade i affärer och jag köpte ett par oäkta converse. :)



Har typ speciella skor för varje årstid, ungefär så här;

Vår= Converse
Sommar= Ballerinaskor
Vinter= Reebokskor
Höst= "Stövelskor" xD

Jaja, efter att vi varit i centrum gick jag och mamma hem till hennes kille och firade hans födelsedag- :)
Vi åt smörgåstårta och äppelpaj och kollade på Körslaget eftersom mammas killes halvsyster var med i nån kör.
Hur som helst var det trevligt och nu när mamma och jag kom hem satt vi och kollade på resor till Afrika och Turkiet. :P Vi ska åka utomlands i sommar troligtvis. :D Ska bli kul! :)

Som sagt, ska uppdatera bättre och längtar verkligen tills jag får mitt Photoshop så att jag kan göra en bloggdesign. :D Ska sova nu, men först några egobilder på mig. :P



Har håret uppsatt. xD Och läppglans ovanför läppen, så snyggt. xD


Ni som undrar, nej jag har inte samma tjocktröja varje dag. :)
Det råkar bara bli så att varje gång jag tar egobilder har jag på mig den. ;P






Peace. :) <3





Hahah. xD
Vid det här laget har ni nog redan somnat. :P
Jag somnade nästan iaf, är så trött. :/ Så nu går jag och lägger mig, godnatt. :) <3

Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Va söt du är:)

2010-03-21 @ 09:44:19
URL: http://elviraes.blogg.se/
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: åh tack så mkt:D



desamma:)



älskar converse:)



ska vi lägga till varandra på bloglovin ?:)

2010-03-21 @ 13:07:08
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0